Motorola GM300

Némileg hosszabb idő után ismét piaci körkép. Na jó inkább csak élmény beszámoló. 😄

Persze az utolsó bejegyzésem óta voltam jó párszor piacon de semmi említésre méltó nem volt. Egészen idáig. 😎 Ráadásul ez nem is a kecskeméti piacon történt. Viszont ott kezdődött… 😄

🤔 Szóval úgy történt, hogy kimentem a Kecskemétire. Meg is láttam egy CB MASTER 3600 -ast. De nem is kérdeztem rá. Nem is értem, hogy miért nem…. Nem sokkal később egy barátom hóna alatt láttam viszont 😄

Na de sietni kell tovább mert volt még egy kis dolgon itt Kecskeméten, és már repültünk is tovább párommal Lajosmizsére. Ott most volt nagyobb vásár. Már a végén jártam, és majdnem nem is mentem be abba a sorba de végül mégis csak… És ott legbelül meg is láttam egy gyanús fekete kockát. Ohh mondom ez valami rádió. Megyek közelebb … Áhh GM300 . Ja és nem is csak egy. Három, ja nem Négy! Plusz 2db GP300 meg jó pár akku hozzá. Nézegetem a GM300 asokat mind egyforma. Gyorsan kértem segítséget, hogy hogyan is tudom kideríteni, hogy mit tudnak hol mennek. UHF – tartományban vannak, 16ch max 25w. Tök jó!

Egyébként itt tudtok utána nézni modellszám alapján mit tud egy készülék: Legalább ennyit a GM300-ról

Szóval megalkudtunk a 4db GM300-ra de végülis oda adott mindent. Szóval 4db GM300 +mic, 2db GP300 plusz pár akkumulátor. 😀

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑